poniedziałek, 6 maja 2013

Willow Smith- piosenka I AM ME

Willow Smith w piosence I am me śpiewa o tym, że jest sobą i że jest wolna. Myślę, że to przepiękna i wzruszająca piosenka. Oto przetłumaczona piosenka :

Jestem sobą, jestem sobą, i I to wszystko kim mogę być
Jestem sobą, jestem sobą, to moja jedyna zdolność
Jestem wolna
I nie możecie mnie zatrzymać,
Jestem wolna, i to wszystko kim mogę być


Dni mijają, próbuję odnaleźć kim naprawdę jestem
Szukałam
Ludzie nie lubią sposobu w jaki się ubieram
Więc to nie będzie miało znaczenia, szukałam
Zrobiłam moje włosy i nie jest tak, że mi łatwo
Szukałam
Twoje uprawomocnienie nie tylko to jest tak dla mnie ważne


Jestem sobą, jestem sobą, i to wszystko mogę mieć
Jestem sobą, jestem sobą, to moja pewna zdolność
Jestem wolna
I nie możecie mnie zatrzymać,
Jestem wolna, i to wszystko mogę mieć

Noc zapada i znajduję to tutaj jestem w pokoju
Szukałam
Zaprzyjaźnienie się ze straconymi duchami 
I to uwalnia mnie, szukałam
Wypowiadam się, bo to jest moją wolnością
Twoje uprawomocnienie nie tylko to jest tak dla mnie ważne

Jestem sobą, jestem sobą, i to wszystko mogę mieć
Jestem sobą, jestem sobą, to moja pewna zdolność
Jestem wolna
I nie możecie mnie zatrzymać,
Jestem wolna, i to wszystko mogę mieć

Jestem sobą, jestem sobą, jestem sobą,
Jestem wolna, jestem wolna, jestem wolna
Jestem sobą, jestem sobą, jestem sobą,
Jestem wolna, jestem wolna x 2

Oooohhhhhhh

Stwórz siebie, przerób siebie
Odnów się
Bądź sobą, rób to co robisz
Trzymaj głowę wysoko, wszystko jest w porządku
Jesteś sobą, ja jestem sobą, żyjmy w zgodzie
Współistniejmy ze sobą, kochajmy się wzajemnie
Bądź sobą
Musisz być sobą, być rzeczywistym, być szczerym
Bo nikt nie ma czasu na to
Oni naprawdę nie mają, więc posłuchaj mnie
Posłuchaj tej piosenki, ponieważ są to rzeczywiste fakty
Które pomogą Ci poruszać się, yeah 
To wszystko, co chciałam powiedzieć, więc kocham was bardzo 
Mam nadzieję że podoba Ci się utwór i wiesz, Yolo i Misfits, Argh haha




Vicky <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz