wtorek, 15 października 2013

Bardzo przepraszam że " Historia prawdziwej przyjaźni" nie jest dokończona. Za miast tego na blogu pojawi się nowa historia którą mam zapisaną i skończoną. Pojawią się dwie części. Jedna pierwsza część jest napisana przez moją przyjaciółkę będzie się nazywała "MY CRAZY LIFE" pojawi się też druga część tej opowieści którą ja napisałam " MY LOVE STORY" obie opowiadają o przyjaźni i miłości. (Są a tych samych bohaterach, tyle że w drugiej części są starsi). Akcja dzieje się w Wakacje :) Nad jeziorem. Gdzie co roku przyjaciele z różnych miast przyjeżdżają na kilka tygodni i spędzają razem czas.
Historia ta jest o mnie i mojej przyjaciółke.
Mam na dzieję że się wam spodoba. Mam tez na dzieję że przeczytacie, jest o wiele lepsza niż " Historia prawdziwej przyjaźni" uważam, że wyszła lepiej. Na początku może być nudno jakiś 1 rozdział ale potem akcja się rozkręca na maksa!!!
Niedługo sie pojawi!!!
Kiedy sie pojawi powiadomię was. (napiszę post)

Vicky <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz