poniedziałek, 9 grudnia 2013

Dawid Kwiatkowski - Koncert

Hej :) Byłam w ten piątek w poznaniu 06.12.13 na koncercie mojego największego idola Dawida Kwiatkowskiego <3 Było super. Ma on doskonały głos według mnie, i bardzo mocny ponieważ na koncertach tak jak i na tym co byłam nie śpiewa z payblacku, skacze po całej scenie, śpiewa ponad 2 godziny ( na koncercie) i daje rade bez payblacku. Według mnie śpiewanie na koncercie z payblackiem to nie jest śpiewanie. Wracając do Dawida, jest bardzo przyjacielski i zabawny :)

 Info na temat Dawida Kwiatkowskiego <3 :
 Pochodzi z Polski. Ma 17 lat. Urodził się 01.01 ( tak jak ja też pierwszego stycznia się urodziłam )1996 roku w Gorzowie ( wielkopolska). Jest piosenkarzem od nie całego roku, bardzo szybko się stał sławny. Prowadzi tez bloga.
http://dawidkwiatkowskiofficial.blogspot.com/
( gatunek muzyki - pop). Kocha swoich fanów najbardziej na świecie :) Liczy się dla niego nauka. Jego brat Michał Kwiatkowski też jest piosenkarzem tylko, że we Francji. Ma pseudonim Kwiat :)





Dyplom Dawida <3

Vicky <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz