środa, 13 listopada 2013

"MY LOVE STORY" - Nowe opowiadanie :))

Uwaga! Oto i pojawiło się nowe opowiadanie! "My love story".  Wiem, że miałam umieścieć pierwszą część " My crazy life" ale niestety nie, zamiast tego druga część sagi o Miłości i Przyjaźni, tą opowieść napisałam dzięki mojej przyjaciółce, która napisała " My crazy life". Poniżej napiszę kilka zdań o tym co było w pierwszej części. Myślę, że się wam spodoba, pierwszy rozdział i drugi mogą być nudne, ale jestem pewna, że potem się wciągnięcie w moją opowieść, liczę też, że się wam spodoba :)
Opowiadanie znajdziecie w nowej karcie pod nazwą " My love story".
 A oto kila informacji na temat :

Główni bohaterzy:
Caroline - Opowiada historie.
Martha -  Najlepsza przyjaciółka Caroline.
Andrew - Chłopak Marthy. I przyjaciel Roberta
Robert - Zakochany w Caroline z wzajemnością. Przyjaciel Andrew.
Damian - Podoba mu się Caroline. Nienawidzi Roberta. Przyjaciel Jamesa.
James - Przyjaciel Damiana. Podoba mu się Martha.

Streszczenie " My crazy life" :
 "Co roku w wakacje jeżdżę do Karpicka, gdzie świat zmienia się w piękny, zwariowany i życie nabiera sensu, ale życie nie jest wcale takie łatwe nawet na wakacjach. Mam 15 lat i na imię Martha. W tym roku po raz pierwszy zabrałam swoją najlepszą przyjaciółkę Caroline razem ze mną do Karpicka, gdzie poznaje przyjaciół, żyjemy pełnią życia i poznaje miłość...

Pierwszą część napisała moja przyjaciółka i ten czas wakacji opisuje Martha, na ale drugą część napisałam ja i wakacje opisuje Caroline.

Vicky <3
Prawa Zastrzeżone (opowieść)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz