sobota, 9 listopada 2013

Piękne Cytaty Miłosne

Niedawno dostałam taką książkę z cytatami, bardzo mi się spodobała. Od tamtego czasu uwielbiam cytaty, a szczególnie miłosne. Nie wiem czy wiecie, ale kocham romantyczne historie i ogółem romantyzm. Oto niektóre cytaty z tej książki :

Czas mija jak godzina,
Nie wraca to, co było,
Lecz miło jest wspomnieć,
T, co się z tobą przeżyło.

Jedni szukają kwiatów,
Drudzy gwiazd na niebie.
Lecz ja szukam snów,
W którym widzę Ciebie.

Dziś jestem niczym, jutro będę wszystkim,
Jeśli po sztormach serce Twe zdobędę.
Nie wiem, co to miłość, bo już od roku
Próżno jej śladów szukam w Twoim oku.
Nie jest miłością czułe spojrzenie,
Ani słodka mowa, ani rąk ściśnięcie.
Zresztą ni powiem,ci co miłość znaczy.
niechaj Ci serce to wytłumaczy.


Chociaż jestem w wiernym gronie,
Myśl o Tobie zawsze płonie.
Pozdrowienia ślę z oddali,
Byśmy szybciej się spotkali.

Gdy się rozstaniemy
Nie mów wzniosłych słów.
Wiedz o tym,
Że kiedyś spotkamy się znów.

Vicky <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz